Cercar en aquest blog
A les pelis d'indis i vaquers, quan algú entrava a "Territori Xiricaua" sonaven els tambors i sabia que a partir d'ahí estava jugant-se la pell... dons això.
Entrades
S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: abril, 2020
RAVIER AL TOZAL DEL MALLO. 300m MD 6b+ / V+
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
CORREDOR CENTRAL A LA CARA OEST DEL TAILLON. 350M MD-/W13+
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions

