Cercar en aquest blog
A les pelis d'indis i vaquers, quan algú entrava a "Territori Xiricaua" sonaven els tambors i sabia que a partir d'ahí estava jugant-se la pell... dons això.
Entrades
S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: març, 2020
CORREDOR MARIBEL. PENYA TELERA. D+/ MD 350mts
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
PEÑA TELELERA (2764 M) / GRAN DIAGONAL ( 700m, AD+)
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
